REGI, slimme virtuele assistent

Wie is Regi? 

Regi is een slimme virtuele assistent die op een gebruiksvriendelijke en proactieve manier je vragen beantwoordt. Dankzij geavanceerde chatbottechnologie en kunstmatige intelligentie kan Regi op basis van de informatie op deze website de juiste antwoorden samenstellen. 

Regi staat bekend om zijn vriendelijkheid en behulpzaamheid. Hij zorgt ervoor dat je op een interactieve manier toegang hebt tot relevante informatie. Bovendien biedt Regi proactief informatie aan om jouw ervaring nog beter te maken. Regi werkt op elk moment van de dag en waar je ook bent, zodat je 24/7 antwoorden kunt krijgen op al jouw vragen. 

Wat Regi echt uniek maakt, is dat hij het licht zag door een samenwerking van tien gemeenten in de regio Antwerpen: Rumst, Wommelgem, Wijnegem, Lint, Hove, Kontich, Ranst, Hemiksem, Mortsel en Zandhoven. Dankzij een subsidie van de Vlaamse overheid konden we dit innovatieve project realiseren. 

Hoe werkt het? 

Regi is een chatbot die gebruikmaakt van Azure OpenAI van Microsoft. Deze chatbot is een geautomatiseerd systeem dat op basis van door de gebruiker aangeleverde input op zoek gaat naar informatie die beschikbaar is op de gemeentelijke website en andere relevante publieke websites. De informatie wordt vervolgens op een heldere manier aan de gebruiker gepresenteerd. We passen content filtering toe om schadelijke inhoud te detecteren en te voorkomen. 

Regi geeft enkel generieke antwoorden en registreert geen persoonlijke gegevens. Het is niet de bedoeling dat gebruikers van de chatbot persoonlijke gegevens doorgeven in de vraagstelling. We raden je dus aan om geen vertrouwelijke en persoonlijke informatie met de chatbot te delen. 

Alle gesprekken die plaatsvinden met de chatbot worden vastgelegd voor analytische en technische doeleinden. Ze worden gebruikt om de chatbot te kunnen verbeteren. Bij problemen kan de beheerder gedurende deze periode de dialogen consulteren . 

Melden van fouten 

Hoewel we ernaar streven om correcte informatie te verstrekken, kunnen we de nauwkeurigheid en de volledigheid van de informatie die door de chatbot wordt verstrekt niet garanderen. Indien je meent dat de chatbot een foutief of onvolledig antwoord geeft, vragen wij je dit te melden, zodat wij de chatbot beter kunnen trainen. Melden van fouten kan via communicatie@ranst.be 

Aansprakelijkheid 

Gemeente Ranst kan op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor de informatie die wordt verstrekt door deze chatbot. Door het gebruik van deze chatbot stem je daar mee in. 

Contact

Adres
Administratief centrum Gustaaf Peetersstraat 7 , 2520 Ranst
Tel.
Vandaag
Op afspraak van 9 tot 12 uur & 14 tot 19 uur
Telefonisch bereikbaar van 9 tot 12 uur & 14 tot 19 uur
Naar top